I changed my mind

igår var lovely. och billig. haha. när jag och bell möttes i stan bestämde vi oss för att gå till viva, eller ja. det hade vi nog redan bestämt innan :P för benen gick dit självmant. vi beställde mat och vin och killen i baren måste varit ny. för jag betalade 178 för både middagen och en flaska vin. och så lite kostar inte ens vinet. men jag tackar. se råkade han först fylla upp ett glas så det fick jag också gratis. ihi.
så vi satt där och snackade skit och vid 22 tiden kom tove också.
vi gick till hampan och mös lite. otroligt att man fortfarande kan sitta ute =) vi hann också med en sväng på tivoli och jag hade som vanligt väldigt skoj!

nu har jag vaknat till liv lite och ska väl ta tag i oredan här. kläder öööööverallt.
ikväll är det familjemys. yessss.. hahha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0