måndagsdjup

ny vecka, nya tag? nytt jobb! kändes så konstigt att skriva till anna igår "vi ses på jobbet imorgon" overkligt. känns som om allt gått för snabbt. är jag verkligen klar med det andra? det känns som om jag lämnar min familj... vi får se hur det går. vet inte ens om jag är nervös? som vanligt när jag får ett problem eller det sker en förändring skjuter jag upp det och vill inte inse vad som egentligen händer. men det kommer säkert att gå bra =) vem vill inte träffa anna varje dag? ;D men det känns trist att lämna alla andra =(

har haft en underbar weekend med lite jobb, lite fest, lite mys och massa skratt. har även fått hem sensation biljetterna!! det gick undan. beställde dem i tisdeskväll och fick det i fredes!

nej.. nu ska jag gå! wish me luck

Kommentarer
Postat av: Michelle

Åh Sara Jag hoppas det går bra!!! := Kommer dock sakna sig massor

2009-09-07 @ 13:05:09
Postat av: Anonym

Har du nytt jobb? :)

2009-09-07 @ 14:16:01
URL: http://littlethingsinlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0