pensiogänget

vissa dagar känns det som om alla pensiosar kommer till oss. idag kom ett gäng svenskar. det var några från ett äldreboende och de som jobabde där. sååå mysigt och jag blir helt varm i hjärtat när jag tänker på att de tar ut de gamla på lite utflykter! och vi får våra skratt! när jag&anna var där ute hör man
"men märtha, vart ska du? du kan inte resa dig, du sitter ju i rullstol"
hahaha asså ja.
vi hittar alltid något att skratta åt.

tog båten till le sverige. mötte upp bell i min pyjamas (??!!), vilket visar hur mycket hon betyder och att jag har saknat henne. fjäsk fjäsk haha. vi åt middag på viva och spanade ut genom fönstret som vanligt. fick bli en liten kaffe också efteråt, eller jag ska inte ljuga. det blev en chai.

en bra tisdag med andra ord =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0