reunion

igår var det reunion av turkigänget. sååå mycket minnen som kom upp som man helt glömt. man måste skriva upp allt känns det som så att vi aldrig aldrig glömmer. men tre veckor nästa år, vi måste!!
jag skyndade mig hem till A och vi påbörjade en romantisk middag ;P var kräftor, räkor, uuuurgoda mokai som jag  älskar nu. hahaha. sen trillade I&I in och vi snackade skit, fixade till oss. vi beställde en taxi in till halvett och då trillade vi in till tivoli. idag när jag vaknade får jag flashbacks av många av annas klockrena kommentarer.
blev taxi hem där vi råkade köra över en kaninbebis =( han försökte också lura mig att det kostar 300 från maria park till laröd. då blev jag jättesur och ville gå hem men han mötte oss tillslut och fick det lite billigare...
jag somnade väl gott vid 6 tiden efter att hämtat alla mina grejer.
och nu ser mitt välstädade rum för jävligt ut igen.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0