Thought that we were stronger

så klarade man av ett 11-timmars pass igår. en hel del folk, mkt trevligt. tiden bara rann iväg! haha. och jag har hittat en beundrare som verkligen säger att han gillar mig :P hahaha. dock är väl ålderskillnaden lite vääääl stor ;)
anna&jag slutade vid 21 så vi gick genom byn lite och sen tog vi färjan vid 22. fick verkligen skynda oss för att hinna med bussen som gick 38, men vad tror ni händer då?
VI BLIR STANNADE AV POLISEN. bara för att vi småspringer lite. jag har aldrig aldrig blivit stannad!!! inte ens när man var 16 och det stod poliser. nu är jag över 20, jag ska hem från jobbet och har brottom. haha. vi bara skrattade, fick snabbt visa våra körkort sen skrattade poliskvinnan och vi fick springa vidare :P


har tagit mig en välförtjänt sovmorgon. vaknade först vid 8 men nej.. och de som sa att det skulle vara sol idag. vart är den?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0