vitlök för ett helt år

ikväll har min familj+ en annan varit på stadsteatern och sett något som heter "det är vi som är hemgiften". det är en humorgrupp som heter klungan som framträdde. och jag vet inte om det var bra eller dåligt, det var skruvat, roligt ehhh.. ja. hahaha. okej. det var nog bra. men riktigt vrickat men på ett bra sätt.
sen satt johan wahlström från parlamentet på raden framför oss. hans vän skrattade så att hela han skakade, såg väldigt skoj ut :P
sen åt vi på en grekisk restaurang som heter tzatsiki och vi kan ju säga att jag ätit vitlök för ett helt år ikväll.
vitlöksbröd och vitlöksmarinerade scampi till förrätt. gösfilé som hade vitlök på sig och tzatsiki till det. snacka om att jag kommer hålla mig frisk. och hålla alla vampyrer borta ;) till efterrätt delade julia&jag på baklava med glass. muuuums...


nu ska jag lägga mig i min renbäddade säng och titta på kändisar i djunglen. hihi. riktigt seg. känns som en bakis söndag =) tur att jag är ledig imorgon också :D

"klungan"

 

johan wahlström


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0