dagen före D

igår hade vi tjejmys (som vanligt.. hihi) men emma, johanna &jag promenerade bort till malin och så såg vi Dagboken. vad jag älskar den filmen och vad jag grät haha. för att lätta upp det lite fick vi se bring it on efteråt.

Nu tänkte jag hoppa in i duschen och sen får vi se vad som händer idag. vädret är underbart iaf! imorgon är det tentadax men jag önskade nästan att den vore idag, vill bara ha den avklarad! drygt att vi måste vänta i ca 14 dagar innan vi får reda på resultatet.

har en sjuuuk hemlängtan också. men snart, snart är jag hemma igen!!


Kommentarer
Postat av: rebecca

ohh, dagboken! Sorgligaste/bästa filmen ever :(

2010-04-25 @ 12:52:43
URL: http://rebeccathell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0