hello my friends

nu är jag hemma från skolan, är helt slut i hela huvudet. men kan inte sova nu, imorgon ska jag upp vid 5!!! kl 6.15 går bussen till rödeby där jag ska vara på mogårdens äldreboende. känner mig inte alls taggad. är rädd att jag kommer bli sjukt avskräckt och inte vilja göra det något mer. vi ska ju trots allt ha 8 veckors praktik inom äldrevården nästa termin. vilket jag HATAR. vill inte alls det. men för att komma dit jag vill måste man ta sig över det mesta? och jag vill ju kunna allt! vill inte komma som nyex. och inte kunna vissa delar. så man får ta det tråkiga med.. eller vad vet jag, jag kanske för det riktigt roligt imorgon :) hoppas!

nej nu ska jag plugga lite till. jag viiiiill klara tentan!!!

Kommentarer
Postat av: Isabell

don't worry - be happy.. ;)

2010-04-13 @ 19:03:46
URL: http://ibergsten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0