home sweet helsingborg

äntligen framme. hann med ett tidigare tåg från kalle + ett tidigare tåg i lund vilket resulterade i att resan tog 3 timmar ist för 4. pappa ringde när jag satt på 219 och frågade om jag såg eurovision men för att inte bussen skulle avslöja mig så fick jag säga att jag inte hade tid att snacka och bad om att få ringa upp.
kom hem och ringde på dörren och gissa om mamma blev förvånad! hiih. skoj!

nu är man hemma och jag har gjort det viktigaste, spanat in kylen! underbart att vara hemma ibland!
imorgon ska jag unna mig en härlig sovmorgon, god frukost och bara ta det lungt. sedan får jag se vad dagen har att erbjuda :) blir nog ett besök hos cicci att börja med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0