lets get crazy tonight

något som är underbart med kallekrona är att, vart man än vänder sig (eller nästan...) så finns det många snygga män i uniformer. läckert. idag när jag och emma promenerade genom stan, så såg jag en man, runt 50 års ålddern, med sexigt grått hår. döläcker (men jag tänkte att nu fick det räcka, tänk på hans ålder!!!!). hahahaha. men när vi hade gått förbi, sa emma samma sak! och vi båda undrade varför hans fru såg så sur ut. min man SKA se ut så när han är i den åldern!!

nu ska jag sova lite, för ikväll blir det inte lungt. runt 17 kommer tweedle, så ska vi göra pizza, dricka vin och sen beger vi oss ca 50 meter och då blir det fest! lets get crazy tonight...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0