lööördag

och jag ska göra vad? plugga. solen skiner som aldrig förr och jag ska p.l.u.g.g.a! tråkigt!
igår var det en riktigt toppenkväll, skönt att släppa allt som har med humanbiologi att göra för några timmar. igår kom malin, johanna, emma & johanna över och vi fixade oss och snackade skit och bara mös. runt 22 trillade vi hem till philip där vi förfestade. vi hamnade på harrys och hade riktigt riktigt roligt. iaf jag :) hihi. och var lite bättre på att ta kort denna gången, dock tar det hundra år att ladda upp till bloggen tack vare mitt uuuunderbara mobila bredband!



1. hemma hos mig
2. fyra små mongon ;)
3. mina tjejer&jag
4. läääääppglans ska det va!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0