mår inte helt hundra idag...

men fy vad skoj det var igår :) malin kom hit, vi gjrode pizza, drack vin och snackade skit. sen sprang vi över till emma&johanna där vi skulle festa. kom en hel del folk från klassen och lite annat folk :) riktigt trevligt! alla är så himla trevliga och öppna här i kalle tycker jag.
vi gick bort till harrys/sliver som jag inte varit på och det var riktigt, riktigt bra! inget uteställe kan helt ärligt jämföras med detta. själva inredningen och allt var sjukt fint. eller så är det kanske för att man är lite trött på det hemma, men detta föll mig verkligen i smaken. så där dansade vi loss och busade. vid 3 promenerade jag hem med min granne och hans vän, perfekt, slapp man gå ensam.
nu ska jag vara bakis och vila mig. ikväll är det lördagsmys :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0