söndag i karlskrona

varit på stumholmen med Emma&johanna och mös. efter ett tag gick emma och en stund senare började johanna& jag bli kalla så vi promenerade bort mot andra johanna för att se hur det såg ut i hennes lägenhet. börjar bli riktigt bra där :)
Sen gick johanna&jag till glassiären (till helsingborgare, det är som sofierokiosken fast EN smak är 5 kulor och det är snooorbilligt.) gissa om där var folk! stod i kö i säkert 20 min, men solen skev så vad gör det? :) de gör även sina egna rån där, sjukt gott var det!

sen promenerade vi hem och nu lagar jag mat och lyssnar på the rolling stones. känns som att vara hemma och att det är pappa som lagar maten.. HEMLÄNGTAN!! hihi. idag blir det köttfärssås ala Sara, så vi får väl se om det är ätbart! luktar gott iaf :)

sen kilar jag hem till Johanna och dit kommer även emma och så ska vi se ps. i love u. inte sett den än! gissar på att jag kommer gråta lika mycket som igår??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0