den rätte för mig

Jag och emma sitter och äter fredagsmiddag; fläskfilé, potatiskroketter och bea. mannen på bearnaisesåsen har jag fått för mig kommer från helsingborg???? så jag tar till min bästa vän, google. det visade sig dock att han var från stockholm... men det stod lite annan intressant fakta och jag tror att detta är den rätte för mig (möjligtvis för Bell med, men jag kan dela med mig ;))

Erik Lallerstedt: Dricker enligt egen uppgift en flaska champagne om dagen under sommartid.

jatack. gärna för mig!

nu sitter vi och myser och snackar skit. väntar på johanna och sedan blir det en sväng ut!

så här hade jag sett ut om jag vore man!


Kommentarer
Postat av: Isabell

synd att han är död bara.. attans! he could be the one!

2010-08-28 @ 12:20:15
URL: http://ibergsten.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha! du hade varit den snyggaste killen i hela världen! ;)

2010-08-28 @ 14:34:11
URL: http://emmabresch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0