en dag på stan

idag har cicci och jag gjort stan.. blev lite shopping trots att ekonomin inte tillåter det. man kan inte låta bli=)
köpte istärningar som går att återanvända som ser ut som flamingos på lagerhaus, jättefräcka. kommer passa bra i alla drinkar i höst ;)
köpte en kofta och en tshirt från gina
. 249 kr.. inte alls dyrt :)
sen blev det lunch på hampan med cicci, jocke, jimmy och stoffe. youghurt och sweetchilimarinerad kyckling med pasta. riktigt gott.

på eftermiddagen blev det en tur till maxi med mamma och pappa. köpte svarta duschhanddukar, hoppas nu inte att de luddar! kommer nog passa bra ihop med resten som jag får från hm :)
nu ser jag på mitt i naturen och sen är det djursjukhuset! nördigt med ikväll går det iiinget bra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0