FestivalLördag

Igårkväll åkte mamma, pappa och jag in till stran och mötte upp två av mina föräldrars vänner. vi åt på något som heter marias tapaz bar, vid maria kyrkan. man beställer in massa smårätter, riktigt gott. mina favoriter blev seranoskinkan, heta räkor och konstigt nog hahah anklevermousse. trodde aldrig jag  skulle säga det. till det drack vi en massa gott vin. Bell kom och mötte upp mig och vi tittade lite på timbuktu innan det blev dax för schlagertältet. Sen trillade vi in på tivoli och jag höll på att skriva att vi dansade en massa men där var så hiiiimla varmt så jag hoppade det. träffade en massa trevligt folk så kvällen får en 4 av 5 haha =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0