heeej söndag

skönt att det regnar lite idag, är på mys humör och tänker inte anstränga mig alltförmycket idag! :)
igår låg jag bakis i princip hela dagen för att vid 19 köra och hämta bell. vi åt grillad lax med potatis och vitvinsås hos mig med min familj. sen började vi småfixa oss och lyssnade på gamla godingar och drack vin.
blev en tur till hampan där vi satt ett bra tag och där träfffade vi en massa andra. vid 2 gick issa, patrik, linkan, peter & jag till madame mustasch (så mysigt igen!!) och bara snackade skit och skrattade. issa ville att jag skulle lukta på ett ljus om det var ett doftljus och samtidigt börjar jag skratta och hon kör den rakt in i mina tänder och tjoffs flög en bit av min tand ut! så nu ser jag helt mongo ut (enligt migsjälv) och hoppas hoppas att tandläkaren kan slipa lite fint nästa gång jag kommer utan att ta allt för mycket betalt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0