min helg i nogersund

i lördagsem tog emma och jag tåget till nogersund, där hennes föräldrar har sin sommarstuga. det var någon som kallades rögarnatten, dvs slutet på sommaren eller något liknande. så vi började med att äta ute på en mysig liten restaurang i hamnen. där spelades lite livemusik och massa ljus och ja. det är svårt att förklara vad det hela är men efter maten tog vi oss till grannbyn där det var en massa evenemang.
sen åkte vi hem till stugan och spelade kort med hennes föräldrar och snackade om allt och mös. vad jag saknar min egen familj! tur att jag har emmas som extra ;) på söndagen kollade vi på mjällby-trelleborg som spelade lika. lite annorlunda att gå här jämfört med olympia! hade varit skoj att ta med emma och se hif-mjällby :)

sen var vi helt slut båda två och åkte hem. som vanligt skämmer jag ut mig själv på ett eller annat sätt. tåget var rätt försenat och karlskrona är sista hållplatsen. så är där en speakerröst som alltid säger typ tack  och hoppas att man haft en trevlig resa. så säger jag högt nej det har vi inte. mest på skoj för jag behövde ju inte bry mig om byten osv men där kom killen som klippte biljetterna precis när jag sa det och bad om ursäkt och var uppriktig ledsen :P haha stackars emma blev helt generad för att jag ska tramsa mig :p

nej nu ska jag promenera bort till skolan ett tag!!

Kommentarer
Postat av: Isabell

haha skärpning sara :P

2010-08-30 @ 22:20:31
URL: http://ibergsten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0