sista dagen

idag ska jag jobba min sista dag på max. sen är jag ledig fram tills fredag då jag ska typ packa? tvätta allt som behövs så att det är fräsht så jag slipper boka tvättid när man kommer dit. kan inte förstå att det gått 10 veckor! jag kommer sakna mina älskade, fina, underbara vänner i helsingborg.

igår efter jobbet bestämde Louise, Michelle och jag oss för att nattbada. sagt och gjort, vi körde ner till gröningen och gick ut på bryggen. vill tillägga att vi hade ett sjukt oväder igår och det var riktigt kusligt vid bryggan, jättestora vågor och det slog ner blixtar.så njaa.. men vi gick till fria bara för att känna på vattnet och där bestämde vi oss för att hoppa i. riktigt skönt :) mitt i allt började någon att skjuta upp fyrverkerier! hihi. mys i augustinatten  :)

nu ska jag ta mig i kragen och äta lite frulle.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0