tillbaka i Karlskrona

i fredags körde Karl och jag upp hit vid elva tiden så att jag kunde packa upp alla mina kläder och börja pilla. sen kom mamma & pappa med soffan och mitt nya soffbord. på kvällen åt vi på en jättemysig restaurang precis vid mig, ute i vattnet! supergod mat så jag var nöjd ;D
efter det kunde jag inte hålla mig utan sprang bort till philip för att träffa mina absolut närmaste vänner här. Det som är skönt är att det känns inte som att det är elva veckor sedan vi sågs, utan som att det var förra veckan.
på lördagen körde mamma, pappa och jag runt och letade efter skruvar, köpte en persienn till köket och handlade mat till mig.
vid 16 åkte mina föräldrar och karl hem och guuud vad jobbigt det var. jag har aldrig varit den som tyckt att det varit jobbigt att skiljas från mina föräldrar, men detta går inte att beskriva. att jag sen inte tycker om att säga "hejdå" gör det inte bättre. jag har nog världens mest underbara familj som verkligen har hjälpt mig med så mycket. vet inte vad jag hade gjort utan dem :)

på kvällen blev det såklart party! emma, linn, malin och sally kom hit och vi snackade skit och mööös. sen kom henke och gustav också förbi. fast tillslut var det bara jag och malin som gick ut och busade! men det gör inget, vi hade lika kul som alltid :)

Kommentarer
Postat av: linn.

puss på dig sara!

2010-08-23 @ 18:12:51
URL: http://dontlosetouch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0