tvättmåndag

måndag idag och jag börjar veckan med att tvätta. tänkte vara lite smart och försöka tvätta så mycket som möjligt här så jag slipper stå i karlskrona det första jag gör och tvätta. men det är en massa tvätt, allt ska vara fräscht :)
kan inte förstå att om en vecka, och 1,5 timmar, ska jag vara på t2s upprop. jag är nervös. nu kommer jag inte gå i underbara basgrupp 4 utan en ny, läskig! haha :) hoppas att det kommer gå lika bra.
denna veckan vill jag mysa en massa och njuta av mina helt fantastiska vänner som jag har här!


Kommentarer
Postat av: michelle

snart lämnar du oss i Skåne.. :( Men jag ska dra med mig Louise och komma upp till dig och kan inte hon ska jag komma själv! :)

Puss o kram Michelle

2010-08-18 @ 10:30:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0