varför ska jag alltid

planera så dumt. igår var det fest och nollornas stora fest på harrys. jag och emma ville dit! så vi stack till Henke och resten av killarna och förfestade. hos henke blir man av någon alltid tokfull, trots att jag bara hade med mig tre cider och skulle "ta det lungt".
vi hamnade iaf på harrys och hade riktigt roligt!

nu ska jag snart möta upp johanna och gå till lom. varför planerar man att gå till gymmet kl 10 dagen efter?? får nog bli väldigt lungt.. sen blir det en dusch och en snabb lunch för att möta upp en ny tjej som jag lärt känna i min basgrupp för lite farmakologiplugg!kalla mig effektiv ;)

Kommentarer
Postat av: HELLE

det är superfint det silvriga :) köpte två nya idag från isadora, älskar deras lack :)

2010-08-26 @ 21:38:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0