vi drar till Bali

idag åkte cicci, jocke, troy och jag till väla och vi lunchade. PROPPmätt. kollade ikea, bolagret och lite så smått. det är ju mycket roligare att köpa grejer till hemmet, just nu iaf. sen körde vi till Bali som också har en massa fint. jag vill ha en massa massa pengar.
efter att mamma slutat jobba tog vi också oss en tur till ikea och jag inhandlade ett soffbord och en matta. och jag vill veeeerkligen ha en soffa därifrån :/ ge mig mina danska pengar nu så att jag kan shoppa!!!!!
kommer leva fattig hela augusti/september men det hade varit så skönt att få det lite mer "hemma" i kalle nu till hösten..

Kommentarer
Postat av: emma

guuud vad roligt för dig att äntligen få handla lite "hemmaprylar" gör de inte för hemma bara, för då kommer jag aldrig gå därifrån ;)

2010-08-04 @ 10:44:01
Postat av: malin

vad bra! då flyttar vi in till dig på heltid sara!

2010-08-05 @ 07:01:12
URL: http://seendes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0