14 december

samtidigt som jag inte vill något hellre än att få komma hem och fira jul med min familj, vill jag inte att terminen ska ta slut! eller ja, har ju två veckor kvar efter lovet, men allt för mig är nästan klart innan jul.
Tiden går så himla snabbt... Nästa termin ska vi ut till sjukhuset och det känns läskigt, känner mig inte alls redo för det! Kommer nog känna mig rätt bortkommen till en början, jag menar, vad kan jag?? En massa egentligen men nu måste man visa det också! hahah galet.

igår var en riktig myskväll. Gick över till Johanna och vi drack chailatte och åt apelsiner, julkänsla!
vaknade vid 8 idag, men visste att klockan inte skulle ringa förrens vid 10 så jag låg kvar, i två timmar!!
nu är det vbå och sedan blir det en promenix till skolan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0