16 december

idag har jag varit riktigt huslig. verkligen JULstädat och fixat fint här. inte för jag borde, jag ska ju ändå åka hem? Sen blev det några maskiner tvätt med. Under tiden låg jag och tittade på mysteriet på Greveholm som nog är och kommer vara den bästa julkalendern någonsin :) Jag var en riktig nörd när det gick och jag har (hade??) dessutom båda datorspelen hahaha. en gång när vi skulle neråt i skåne, minns inte vart, åkte vi dessutom och tittade på slottet! hahaha det ni ;)

sen träffade jag jojo en sväng och vi promenerade bort till solariet i snöstormen ;) det behövdes! all färg i ansiktet har försvunnit, medans allt på benen/magen är kvar.. ser rätt roligt ut:(
sen efter vi solade skulle jag hänga upp den sista tvätten på tork, och när jag kommer in har nyckeln till torkrummet trillat av min nyckelknippa. PANIIIIIK. jaja försökte ringa johanna för att få ut min frustration men ingen svarade, rotade igenom alla fickor och ja hade panik. jaja gjort är gjort tänkte jag och gick hem mot johanna igen. där ligger nyckeln, i snön, fem meter utanför dörren!! vilken tuuuuuuuuur!!!!! snacka om att man blev lättad :)

nej nu blir det några avsnitt till.. förstår ni att jag googlat fram denna bilden?! nörd it is.....


Kommentarer
Postat av: Isabell

den är sååå bra! jag o pernilla ser pettson o findus med tomtemaskinen tillsammans som nedräkning :)

2010-12-16 @ 23:45:37
URL: http://ibergsten.blogg,se
Postat av: Michaelgrete

Great web site! I love the content, pics and hard work!

2011-03-14 @ 08:54:26
URL: http://michaelgrete.blogfuture.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0