22a december

två dagar kvar. helt sinnes vad tiden går!
imorse lallade jag runder för mig själv på stan och fixade sista julklapparna.. askallt! blev en sväng till systemet också eftersom de har stängt juldagarna!!! måste ju förbereda mig inför juldagen ;)

sen gjorde jag och pappi en roadtrip till borås för att hämta min faster. jag var sugen på att lösa lite korsord för tjejerna gjorde det på tåget igår.. så inne på macken tar jag en tidning med en söt kattunge på och där det stod att det var "lekfulla, lättsamma inslag". tyckte först det var pinsamt att handla den för den verkade ju vara till barn? något att börja med..
jaja där fick jag. kunde inte lösa ett enda själv utan fick fråga pappa hela tiden. så det la jag ner rätt snabbt!

nu är vi iaf hemma så nu ska vi ha MYYYS!

 

de hade liiiiite mer snö än oss :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0