4 dagar kvar!

4 dagar kvar till julafton! om ni missat det ;)

idag hade jag två basmöten.. ett om journalhantering där vi fick göra oss lite bekanta med programmet. känns mer och mer verkligt nu! Det andra basmötet var ett seminarium där vi skulle opponera på ett av våra arbeten. skönt att ha det klart!

sen blev det en tur på gymmet och en sväng på stan med Emma. köpte ett par assnygga (annars hade jag inte köpt dem???) jeans. behövdes verkligen. jag använder ju ett par tills de går i sönder. hatar verkligen att handla jeans men ibland måste man.

sen har Emma, Johanna, Johan, Petter och jag myst och kollat film. sista kvällen med gänget :/

imorgon är det praktisk tentamen kl 14-16! håll tummarna stenhårt! ska fan klara denna jävla tentan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0