4 deember

jag kan inte förstå att det redan är decmber. att det är ett år sedan jag hade min värsta månad. då jag tog mitt, även om det låter tönigt, svårate beslut om att lämna ALLT och flytta till en stad där jag inte hade något. tänk vad livet är märkligt. det är så olikt mig att göra något som inte är tryggt och säkert. men det redde ju ut sig och jag har verkligen haft tur. men fy vad jag mådde dåligt hela december. hoppas att denna månaden blir bättre detta året ;)

nu är det massa plugg som gäller och ikväll blir det ett besök till ronneby :)

Kommentarer
Postat av: emma

vad livet kan förändras gumman, för exakt ett år sedan befann jag mig på Bali och ville aldrig komma hem, men vad bra allt har blivit! Tack vare att du fanns här i Karlskona <3

2010-12-04 @ 14:28:12
URL: http://emmabresch.blogg.se/
Postat av: linn.

så gulliga ni är! puss på både dig och emmaklämma. ni är saknade!

2010-12-04 @ 18:59:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0