8 december

mina tre senaste dagar har jag spenderat hos Johanna för tentaplugg. Har bara varit hemma för att sova och äta frulle sen har jag gått dit bort. har nog aldrig pluggat så intensivt. men på ett sätt vill man bara ha denna dumma tentan över. men på ett sätt vill jag ha minst en vecka till för det har varit alldeles för lite tid att plugga på och för mycket att plugga in! men det får faktiskt gå som det går, en omtenta är inte hela världen.

ikväll gick vi hem till mig för att göra raggmunkar! mums mums. men innan dess var vi på hemköp och hämtade ut paket! johanna&jag hade beställt smink från ELF och det kom idag! så nu har man lite nytt skoj att testa, bla en primer. ska bli spännande att testa :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0