en perfekt helg

i fredags hade jag det bästa fredagsmyset hihi.

igår spenderade jag först dagen hos mormor&morfar och mös med dem och fikade.
på kvällen gick jag och min familj till en restaurang i helsingborg som heter Linetti som är mitt absoluta favoritställe. personalen är så sjukt trevlig och maten är underbar. hade riktigt roligt och skrattade så jag nästan grät flera gånger. har verkligen världens bästa familj, utan dem är jag inget!! efter tre timmar åkte jag hem till Helena och förfestade med tjejerna där. Blev en sväng till Cardinal där vi mötte upp Anna. Hade riktigt roligt :)

Så det är kanske inte så konstigt att det tar emot att åka hem idag, vill inte alls. men om 9 dagar är jag tillbaka och då tar jag JULLOV. haha trodde aldrig att man skulle få uppleva det igen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0