lyckorus

vad är det som är så härligt med shopping? förstår inte, man borde gråta ist.. men idag tycker jag att jag fyndat :)

jag och karl åkte först ut till väla och där köpte jag min popcorn skål som jag velat ha så länge!

nu vill jag bara ha den lilla vita skålen med godis texten på.. fast karl sa att den alltid skulle vara tom och tyckte att det var onödigt.. sen blev det en gosig tröja från hm..
lite mysiga, kalla hemmakvällar vill jag ha nu ;P


sen åkte vi även till familia och åt lite.. och spanade på bjuvsingar och billesholmare och lite så, de är ju lite speciella ;) så snackade vi om att jag faktiskt har lite vänner därifrån och att alla inte är så.. så sa karl men att jo, X har ju faktiskt en 94a till flickvän, det är bjuvigt! det skulle inte ens jag ha! (karl är 91)... så det är väl faktiskt sant, någonstans är de alla likadana ;)

men sen köpte jag schampo& balsam från TIGI som jag velat testa såå länge. tänkte egentligen beställa, men så finns det en affär på familia som heter BELLBOX som har nästan allt och riktigt billigt!!

men sen blev jag även sugen på detta: 
som är typ ett liknande leave-in balsam, värmeskyddande och lite sånt smått och gott. på rea:)

så nu ska jag vara riktigt tjejigt nördig och hoppa in i duschen och testa det. hoppas på mirakel volym hår sen då ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0