S som i Sliten

gårdagen var galen. Vi började ju med lite tacos med några från klassen och satt och snackade och det var rätt lungt. jag vet inte vad som hände, men vid halv elva hände något och det spårade lite haha. det som hände igår stannar där. vi vinglade till harrys i snö med höga klackar och dansade en massa. har sån jävla träningsvärk haha. lönar sig att dansa i höga skor ;) vid 4 skickade jag mitt sista sms, och när jag vaknade i morse hade jag fått ett svar tio minuter senare och då hade jag deckat. snacka om trött :)

idag har det blivit en runda i stan för att fixa lite julklappar. Karls är halvt färdig och det är den enda jag fixat.. inte alls stressad :)

har en bild på mig från igår, inte världens bästa kvalite men det är alltid något :)

sen lånade jag massa coola armband från jojo, blev inte alls så giftas aktigt! :)

Kommentarer
Postat av: issa

snygging !!!

2010-12-19 @ 17:40:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0