you and me. and a bottle of wine

har egentligen inte alls tid att sitta här. för att få skjuts till issa måste jag vara klar till 17.15. aja får väl fixa resten hos henne :) och nu måste ändå mina naglar torka, så då kan jag skriva lite mellan lagrena ;)
hoppas att ni haft en lika underbar jul som jag haft! dock är nog jag den enda som såg kalle kl 17 istället för 15! för enligt pappa fååååår man iiiiinte missa kalle, så det var han tvungen att spela in! (vi var hos mormor och morfar vid 15).. jisses. är det konstigt att man är som man är??

nej nu ska jag måla ett lager till och göra mig fin inför kvällens fest!

Kommentarer
Postat av: Isabell

spela in kalle.. känns lite som när johan glans föräldrar filmar hur man gör spettekaka ;D

2010-12-26 @ 18:57:56
URL: http://ibergsten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0