you just got to love bth's tentavakter

efter att ha haft världens mysigaste em/kväll igår så började min dag mindra bra. eller rättare sagt kaos.
ringer till sektionen för hälsa för att få reda på mitt resultat på tentorna i vårdvetenskap och folkhälsa. Folkhälsan har jag klarat till 100% men tyvärr kan de inte säga om jag klarat vvn eftersom de INTE KAN LÄSA MIN NAMNTECKNING. guuuud vad glad jag blev. kunde inte de jävla tenta vakterna sagt att man skulle TEXTAT fast att det stod NAMNTECKNING? så nu måste jag gå in den 4e och skriva en namnteckning, jag som skriver olika varje gång??? och det finns bara en SARA B som de tror att det står, och den personen fick godkänt. så jag har ett preliminärt godkänt. kul kul. om jag skulle ha kuggat blir det 5 dagar av råplugg till omtentan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0