alldeles för mycket shopping

gud. shoppat alldeles för mkt för mitt eget bästa. vi kan jämföra det såhär, nu får jag ingen mat på en vecka! haha. illa.
hittade två klänningar på hm, varav detta är den ena.
sitter mycket snyggare på! sen en helsvart, som är rätt snäv nertill men lite pluffsig i magen och med fickor. svårt att förklara. men riktigt fin den med. såklart blev det en sväng inom systemet. vi kan säga så att 80% av allt i min kyl är alkohol. det gillas =)
sen gick vi en sväng inom bodyshop och köpte allahjärtansdag-presenter till oss själva. detta köpte jag:
denna doften har jag i lotion, så köpte parfymen. mums.
och denna handkrämen som säljs för "Stop Sex Trafficking of Children and Young People"


+ lite galgar och sådant.. blev lunch på ett ställe inne i gallerian, riktigt gott. pasta med räkor och kräftstjärnar. MUMS!
nuuu blir det en tupplur :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0