efter lite klagomål

ska nu äntligen få se lite bilder på min lilla lägenhet. Fast det är inte så mycket att se, för:
1. mina föräldrar + bilen är över 20 mil från mig
2. Ikea finns inte i karlskrona

så ni får ta det för vad det :)


  fönstret i v
ardagsrummet/sovrummet. vad man nu ska kalla det rummet? vet inte vad som hände med skärpan :) här sover jag :) om det nu är så mycket att se ;)
 min byrå som står mitt i rummet. senare när soffan kommer ska denna stå i hallen :) och mitt på står självklart mitt fina nagellack från kosta boda! vad jag älskar det!
 en liten bit av hallen.

hihi hoppas ni är nöjda för mer får ni inte för tillfället ;)

Kommentarer
Postat av: rebecca

så mysigt :)

2010-02-13 @ 18:11:15
URL: http://rebeccathell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0