ett ord

det behövs bara ett ord för att summera gårdagen: KARATEFYLLA! så det stänker om det hahahah. jag brukar kunna hälla i mig en hel del alkohol, men asså ja i karlskrona har de nog hb i eller något liknande.
vi åkte till en som heter henrik, som också kommer fråm hbg :) han hade förfest och där var väääldigt trevligt. små spel och lite sånt kul. sen gick vi mot bussen och vår kära skola ligger där så vi passade på att kissa. kl 1 en lördagnatt. hahahah. på bussen smällde det till för mig och jag kom inte längre. jag promenerade hem och har mått som en gris och vaknade nu. och det känns fortf. som jag är full?? vad ÄR detta?? jag lovar, de blandar ut alkoholen med hb på systemet här...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0