god morgon helsingborg!

känns knepigt att skriva så!
nu är vi (jag&johanna) hemma hos mig efter många om och men. eller ja. tåget som vi skulle ta från lund igår var inställt pga felspårning i landskrona, så fick ta ett pågatåg en timme senare. men det var inte så farligt, kunde varit mycket värre.
men hem kom vi& det blev middag. bakadpotatis. sen åkte vi hem till Stellan! såå längesedan jag träffade honom. alldeles för längesedan! vi snackade lite och hade allmänt trevligt.
kändes konstigt att sova i min egen säng. nu är jag här på semester så det känns konstigt. vilket är mitt hem? här i helsingborg eller i karlskrona? åker jag hem på söndag eller åker man till karlskrona? snurrigt.
nu väntar jag iaf på att honan ska vakna. jag vaknade vid 8 och var superpigg!
blir en tur till helsingborg idag, hoppas man hittar något fint att shoppa =)

Kommentarer
Postat av: malin

jag saknar er honor!

2010-02-19 @ 12:10:29
URL: http://seendes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0