hej igen!

hemma från skolan. idag har en massa planerats. och som det ser ut nu kommer jag inte hem förrens den 19e mars! riktigt trist. men skolan är prio 1. och det är ju inte det att jag inte trivs här, men jag har ju verkligen allt i helsingborg. mina vänner&min underbara familj. men är det någon som har tråkigt och vill byta stad för några dagar är ni mer än varmt välkomna hit! nu blir det powrnap för ikväll är det kårkväll! jippi!!! hhi. väldigt många från klassen ska ut så det är väldigt skoj! förrutom emma som sviker oss (pik, pik)
puss mina fisar!

Kommentarer
Postat av: emma.

Nästa helg Sara! Det hoppas vi på! :) Kul att ni hade roligt igår:) vi ses på måndag, då är de Willys! Yeaaah! Puss!

2010-02-26 @ 09:43:23
URL: http://emmabesch.blogg,se
Postat av: Isabell

Jag ska nog försöka ta mig uppåt.. men det blir nog inte förrän efter mars :/

2010-02-26 @ 10:16:26
URL: http://ibergsten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0