jag ska iaf inte bli kock..

okej. jag köpte ett kilo köttfärs, tänkte jag skulle vara smart och riktigt studentig och göra mycket köttfärssås på en gång och frysa in.. (det slog mig inte att jag kunde frysa in hälften och göra biffar eller något, nejnej). men vilket projekt. började steka, fick hälla över allt till en gryta och nu är där mat till 15 pers. helt galet mycket.
jaja. som tur var läser jag inte till kock :) men det smakade iaf bättre än väntat.

hihi och issa gjorde mig precis till världens lyckligaste. hon kommer kanske och hälsar på den 27. hade varit sjukt skoj! och så får hon träffa mina honor! hahaha. hoppas att det går!!!

btw, när man bor i lägenhet, får man spela samma låt på repeat en hel dag?:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0