kaos på bredgatan

allt jag skrev precis försvann och jag är så jävla sur.
kan sammanfatta det såhär.
en propp har gått och jag kan inte byta den för jag når inte trots att jag står på en stege. vilket betyder att jag inte har lyse i badrummet. mitt lyse i badrummet fungerar även som en lampa till hallen så ni kan ju tänka er hur mörkt det är. idag efter skolan skulle jag laga mat, men nej då funkar inte min ena spisplatta som fungerade utmärkt igår. och eftersom jag gått i skolan hela dagen har jag inte kunnat ringa akelius. idag fick jag även ett mejl om att mina böcker skickats, bara det att de hamnar långt åt ******* för pappa inte kan mitt postnummer. dessutom är det inte alla böcker som kommer levereras för lycknis är SKIT och tänker aldrig mer beställa därifrån. så nu har jag beställt resterande böcker från någon annanstans. hoppas de kommer snabbt!!
TUR att jag har malin! som är lugnande och som även kommer få dras med mig innan jag får mina böcker. hemtentan ska vara klar i nästa vecka??
TUR att jag har pappa fast att han strular till allt för mig ändå försöker att lösa det.
nu ska jag bara få tag på akelius imorgon så jag kan få lite mer ljus hahahha. jaja. så kan det gå..


Kommentarer
Postat av: Isabell

tips ett: skaffa ficklampa

tips två: beställ från adlibris

2010-02-03 @ 20:05:22
URL: http://ibergsten.blogg.se/
Postat av: HELLE

Haha sicket mög :)



Du, vad hade du för snitt på dina betyg och vad fick du på hp? Försöker kolla lite hur jag ligger till :)

2010-02-04 @ 09:02:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0