magkatarr

den diagnosen har jag gett mig själv. kanske skulle bli läkare istället?
igår hade jag väldigt ont i magen men trodde det mer var för att jag inte ätit så mycket. men sen åkte vi och åt och inatt hade jag så ont så jag inte kunde sova. kan beskriva känslan som en konstant mensvärk (fast högre upp), nervositet och ja. men jag är ju iaf ärligt och säger att jag har inte ätit bra, jag sover dåligt, druckit alkohol och mycket nytt=stress.
så nu ska jag försöka relaxa, andas och äta bättre. men inte lätt när man är student då tar man lixom vad som finns hemma. så nu vet alla hur jag mår haha.



Kommentarer
Postat av: HELLE

gör det ont typ i mellangärdet? där gör de ont på mig när jag får magkatarr.. och så känns de bubblit och konstigt. Ät regelbunden och drick inte kaffe och alkohol ;) hehehe

2010-02-01 @ 18:41:26
Postat av: Isabell

nu får du bannemej sköta dig.. jag ska väl inte behöva upp o hålla koll på dig? ;P ta hand om dig nu babe!

2010-02-01 @ 19:17:05
URL: http://ibergsten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0