måste få skryta lite

min paj blev sjukt god (enligt mig) hihi. haft riktigt flyt denna veckan och lyckats göra tre goda och RIKTIGA måltider! woho. hahaha
okej, såhär gjorde jag;
pajdeg:
2 dl vetemjöl
1 dl grahamsmjöl
75 g margarin
0,75 lättkesella

fyllning:
spenat (frusen)
gröna oliver
fetaost

äggstanning:
3 ägg
1 dl mjölk (man ska ha två men det var rätt mycket västa från spenaten)
salt, peppar, valfri krydda som kan passa till

gör pajdegen och förgrädda den. ta ut och fyll med vad du nu tycker är gott. in i ugnen på 200grader i ca 40 minuter.

jaja alla ni som tycker att det inte alls är svårt, låt mig ha mitt moment nu och var stolt för att jag klarade det :P

ser dock ut som om någon spytt upp något från igår :p


Kommentarer
Postat av: Isabell

tycker den ser supergod ut! den får du gärna bjuda mig på :)

2010-02-26 @ 19:15:46
URL: http://ibergsten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0