men jag måste bara få tjata lite

om hur mycket jag längtar tills imorgon. det är nog inte så många som förstår den saknaden man har. att issa kommer till mig, om det så bara är för ett kort tag, betyder så otroligt mycket för mig. Idag berättade johanna för mig att hon var i stan med sin pappa för att leta efter present till sin lillebror. det fick mig att känna att gud vad jag saknar hemma. man vet inte vad man har förrens man förlorat det. jag har inte förlorat det, men jag saknar de lördagar då pappa och jag kunde gå i stan, äta på telegrafen och sedan ta en fika. jag är verkligen daddys girl. även om jag självklart älskar mamma lika mycket så är det endå något speciellt. nää nu ska jag sluta älta detta. jag har helt underbara vänner här och jag vet inte vad jag hade gjort om jag inte trivts så bra som jag gör :)

Kommentarer
Postat av: emma.

jag förstår precis! Men tillsammans är vi starka :) Hoppas du och kompisen får några riktigt mysiga timmar tillsammans! Puss!

2010-02-26 @ 23:30:40
URL: http://emmabesch.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0