min bakiskoma

börjar ge med sig nu. skönt. har duschat och vilat lite. kunde inte sova men mysigt att ligga i sängen, tänka och lyssna på melissa horn :) haha lät som jag var 50 + nu. tänker på alla där hemma som jag inte får träffa. hoppas att ni alla får en underbar alla hjärtans dag med en massa kärlek. fast jag tycker att man ska vara lika kärleksfylld alla dagar :)

nu ska jag stax bege mig till hemköp och handla lite. tänkte först promenera bort till långö och handla på willys där, men nej, insåg att det var lite för överambitiöst. COLA skall inhandlas! och tacosgrejer. får finbesök ikväll av honorna ikväll ;) kommer bli en riktigt mysig söndagskväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0