mys i city

mötte upp malin och vi kikade lite i affärer. varför hittar man alltid massa fint när man inte har pengar? eller jag har pengar, men det är pappas! inte okej. vi fikade lite på ett mysigt fik, vi ska gå igenom alla och ha en lista för att se vilket som är billigast och bäst haha.
varför jag egentligen gick till stan var för att hämta lite böcker och köpa en flaska vin. men det blev en box ist. inte lugnt! men ska kul att gå ut med klassisarna :) mina honor som man säger häruppe!

men jag saknar alla därhemma sååå mycket. snart blir det en långhelg hemma när detta temat är över!! tänker på er varje dag

Kommentarer
Postat av: Isabell

tänker på dig med <3

2010-02-05 @ 21:57:09
URL: http://ibergsten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0