mysseeepys

kväll har jag haft. tog mig en tur till solariet med johanna, behövde bättre på brännan lite. eller vem försöker jag att lura, vilken bränna? men den jag vill ha ;)
sen promenixade vi till emma som bor på samma gata som mig. riktigt härligt att ha en vän på samma gata :) haha.
vi skulle sett den nya vampyrserien, men dte blev mest skitsnack. vad gör det? =)
har även skickat in min hemtenta, känns riktigt härligt.
tyvärr gjorde jag precis av med lite pengar på hm. köpte en sängkappa som det så vackert heter.. blir nog bra :)
kul att man lägger mer pengar på sitt hem än sig själv?

nu ligger jag i min mysiga säng och har sovmorgon imorgon + att jag är ledig :) underbart

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ha en trevlig helg tjejen. och tack för igår! :)

2010-02-12 @ 09:53:02
URL: http://emmabesch.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0