underbar helg

igår kom Issa till mig vid 12 :) vi gick hem till mig, andades lite och lämnade hennes grejer. vi gick ner till stan och kikade i affärer och mös och ja. johanna mötte upp oss och vi satte oss på ett ställe och åt lunch. blev några timmar där. riktigt god pasta med räkor och kräftskärtar. tror att issa också tyckte det för hon sa att det var det godaste hon ätit sen turkiet :P sen promenerade Issa&jag hem till mig och såg en film, vet inte vad den hette men det var med megan fox och adam brody bla. spännande hihi.
vid 21 tiden kom johanna igen och vi satt och snackade och drack en del vin. vid 1 gick vi in till stan och till piraten men där var vi inte länge. gick bort till nivå och där dansade vi en heeel del. hihi. vid 3 gick Issa&jag hem till mig igen men först ett stopp för att handla med oss kebab.
idag har vi haft slappedag och haft pannkakaskalas :P muuums. och nu har jag lämnat henne vid tåget. böllisa som jag är tyckte jag att det var otroligt jobbigt. det känns verkligen som hejdå även om jag vet att vi ses snart igen!
men det har varit en riktigt mysig helg!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0