2 januari 2010

dagarna går fort. kan bero på att jag sov halva dagen igår också. haha =) vaknade vid 13 och somnade igen vid 21. så jag har sovit länge, men inte speciellt gott för det. hundra tankar. helle kommenterade att jag kunde pendla, om det vore så väl! karlskrona ligger lite mer än 2 timmar härifrån, med bil. tre med tåg typ.. men det ordnar väl sig.

ska iaf äta lite frulle, klä mig och plocka undan. kan inte koncentrera mig till att hitta något om det ser ut såhär (dålig ursäkt men det är sant). tanken är också att jag ska träffa elin lite senare. hur jag nu ska få ihop allt det ;)
får väl börja med punkt ett, frukost.

Kommentarer
Postat av: HELLE

HAHAHA jag har väl ingen aning om sånt ;)

2010-01-02 @ 14:35:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0