2010

nytt år. nu ska en massa ske. under kvällen igår bestämde jag mig, jag ska bli student!!! haha. om jag får en lägenhet vill säga. och jag ser faktiskt fram emot det nu. lite iaf. varannan sekund. är sjuuukt nervös men det hör väl till?? kommer jag att få nya vänner?? är detta rätt yrke för mig?? är högskolan ens något för mig??

sååå. lite nyårslöften har jag faktiskt skaffa mig

* att ge utbildningen en chans
* våga stå på mig. ingen ska få tycka och tänka åt mig. börja fokusera på vad jag vill
* bli mer ekonomisk!! haha. hur ska jag få min ekonomi som student att gå ihop? återstå att se

och lite sånt annat smått och gott.


hade för övrigt en heeeelt fantastisk nyår. kunde inte blivit bättre :)

Kommentarer
Postat av: Helle

Börja med att pendla så löser det sig med lägenhet sen :)tror det kommer bli skitbra :)

2010-01-01 @ 19:42:01
Postat av: Sara

tack! =) alla är så himla snälla och stöttar mig!! känns mycket bättre då :) och jag lovar, bara du fixar matten så kommer du också fixa detta!! så får vi hjälpa varandra ;)

2010-01-02 @ 11:32:36
Postat av: cattis

åh plugga va kul o våglig du har blivit tjejen - hejja!! vad ska du läsa o vart? nyfis kram på dig

2010-01-03 @ 20:04:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0